Angående mobilletandet

Jag har suttit och kollat upp en massa olika potientiella mobiler nu.
Jag har lite svårt att släppa SonyEricsson,
men förmodligen för att jag är så van vid deras menysystem och upplägg.
Jag måste dock erkänna att jag nog har lagt mina pek-skärmsprinciper åt sidan,
för det verkar inte finnas någon vettig telefon utan touchscreen.

Dessa är dem jag har tittat  lite närmare på.
(klicka på bilderna för att se en större bild)


htc Legend                               SE Xperia x10              SonyEricsson Elm





SonyEricsson Vivaz pro          SE Satio





Men jag måste nog erkänna att jag lutar mer åt htc. Jag är lite sugen på den faktiskt.
Så jag överger kanske SonyEricsson. Det återstår att se.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0