And now they call, they sing, they play, they dance for you from out of the blue

Idag har det hänt i princip ingenting.

Jag blev positivt överraskad när jag upptäckte att de har installerat rörelsestyrda lampor i tvättstugan (även i cykelrummet) så man slipper tänka på att tända och släcka hela tiden. Yeay. Förmodligen fixat för att det finns folk som "glömmer" att släcka efter sig. Hade varit trevligt om de hade fixat det i resten av källaren och i trappuppgången också. (Se, då har det hänt lite, om jag blir överlycklig över lite lampor)

Imorgon händer desto mer:
  • Någon form av möte på morgonen
  • Inom af för att skriva på någon form av papper
  • Till försäkringskassan för att lämna någon form av papper
  • Inom optikern för att hämta ut mina "prov"linser, dvs de jag ska ha tills de andra anländer i postlådan
  • Gå till T4 och Norräng för att lämna mina tidrapporter, annars får jag inga pengar förrän i maj, palla det
Och ja, där var förmiddagen räddad.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0