music is my religion, songs are my prayers

I Like
Keri Hilson

Jag hörde den för första gången i helgen. Hittade den bland en massa ny musik från UK top 40. Jag bara älskar den (fast jag brukar gilla Keri Hilson)




Your Love Is My Drug
Ke$ha

Denna hörde jag nog för första gången hos Frida för en typ 3 månader sen eller nåt. Då sa hon att hon trodde den skulle bli Ke$has nya hit. Och ja. Det blev den.




Airplanes (part 2)

B.o.B feat. Hayley Williams & Eminem

Också en sån där låt som jag hörde för någon månad sen och blev helt kär i. Oavsett om Eminem är med på den eller inte (fast är han inte med heter den part 1). (ber om ursäkt för den lite sämre kvaliteten, men det är det bästa som går att hitta för tillfället)




So Happy I Could Die
Lady Gaga

Jag vet inte, men jag blir lite glad av denna :)


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0