Kristianstadsdagarna

Nu var det ett tag sen igen.
Det blir lätt så, speciellt nu på sommaren.
Man har liksom andra saker för sig.

Ja, som sagt. torsdag till fredag jobbade jag dygnspass.
I fredags stack jag till Kristianstad med Sara, Dennie och Martin.
Musik, folk, langos, monsterslush, kändisar och bakpotatis med kyckling.
Det kan väl sammanfatta det hela rätt bra.
Vi satt vid bananmannen och surplade slushice när jag såg en kille som jag kände igen men inte riktigt kunde placera. Efter lite funderande kom jag på att visst fan, det är ju min lillebror! Lite illa. Jag var dessutom nykter så det kan jag inte heller skylla på, haha. Han var ute och gjorde stan osäker med mamma och Bengt. Sen tittade vi lite på Danne Stråhed, jag har aldrig sett honom live tidigare. Dessutom höll jag på att bli nersprungen av honom precis innan spelningen.

Igår följde jag med Sara in till Kristianstad igen. Det skulle vara någon grillfest hos Patrycja.
Sen ut i stan och kolla lite folk. Gick mest bara runt. PH-Jackie gick förbi inne på tivolit. Detta har jag koll på av den enda anledningen att jag tyckte hon såg bekant ut och att sedan någon i hennes lilla entourage ropade efter henne och bekräftade detta. Jag tror jag såg ett avsnitt av PH och jag höll på att dö av tristess, haha.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0