Neutron Star Collision

Eclipse i lördags var riktigt bra. Det är den som är min favorit bland böckerna, så filmen får vara det också :)
Dock tyckte jag att allt gick lite snabbt och att vissa saker var ganska mycket nerkortade och att något som jag kan tycka är viktigt för storyn var helt utelämnat, men det märker jag förmodligen bara av den anledningen att jag har läst böckerna och vet vad som är med och vad som inte är det.

Efter bion följde jag med Sara, Ida, Dennie och Daniel till Qbar. Där var rätt dött när vi kom dit vid halv 12, men desto mer liv när vi stack vid kvart i 2. Var ett störobjekt som såg ut att vara minst 30, men betedde sig som om han inte var en dag över 13, som inte fattade att vi ville vara ifred. Sa hela tiden att han kunde ta både Dennie och Daniel i armbrytning, trots deras stora biceps. Tjatade om det ett bra tag, trots att Dennie sa att det inte handlade om muskler och styrka, utan om teknik. (btw så visade Dennie mig hur man ska göra ;p) Tydligen har den här idioten varit otrevlig och störig flera kvällar i rad. Det ante mig. Dessutom hade han mage att rätta grammatiken åt oss. Men orka?!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0