Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars.

Okej. En uppdatering? Lite snabbt?

Jobbade som sagt onsdag, torsdag och fredagmorgon.
Åkte till Åhus och Hamnfesten i torsdags. Var inte så mycket där,
men jag köpte i alla fall årets första Langos.
Kollade in alla båtar i hamnen, andra båten finare än den första.
Jag ville nästan ha en egen. Tänk vad härligt det hade varit?
Så jag gick runt och dagdrömde om en egen båt och
en stuga på en ö i Blekinges skärgård (där är fint).
Sen stack vi vidare till Åhus strand.
Vadade lite i vattnet som för övrigt var riktigt skönt :)

Igår gick jag av mitt pass. Nästa pass är nästa fredag och sen är jag på det ett tag igen. Har jag sagt att jag gillar mitt jobb? Jag jobbar 100%, heltid och har ändå så pass mycket ledighet. Det är guld värt på sommaren. Dessutom trivs jag där :) Det är också guld värt.

Var rätt trött då jag inte sovit många timmar under natten och hade tänkt jag skulle sova någon timme när jag kom hem, men det blev inte så för då ringde jag Sara och satt och snackade med henne någon timme och sen skulle göra ärenden och grejer så det fick bli en powernap på en kvart istället. På kvällen vidare till B-löv och inflyttningsfest hos Sara och Dennie. Hade riktigt trevligt. Var ett tag sen jag drack (alltså festade) så jag blev rätt snart tipsy. Men roligt hade jag i alla fall :D har vi alltid hos dom.


btw, kompiskissningar är helt klart underskattat.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0