Barbapapa och Maria Magdalena

I måndags kom Sara och Hugo upp en sväng. Träffade Anja som ville se Hugo.
Gick runt i stan lite, hittade någon tröja på H&M och sen kunde jag inte hålla mig ifrån bodysarna så Hugo fick två stycken med Barbapapa med sig hem :) Käkade från Pastavagnen, precis som in the days, bortsett från att vi inte satt uppe på stationen och spanade folk. Tog en chai från Chicco och satt och spanade folk till den istället.

Tisdag tog jag och mamma bussen till Åhus för att gå på Maria Magdalenamarknaden.
Fyndade en del, 14 par strumpor för 100:-. Som hittat.
Två par solglasögon för 80:-. Fastän jag inte passar i det alls.
Små trägafflar och någon form av flaskkork samt naturgodis (nötter)
Käkade sill med mos från Tydingesjön. Första gången för mig.
Det var gott, men jag som är lite allergisk mot fiskben kände bara dom hela tiden.

Igår stack jag en runda till Sara och Dennie. Kollade Lejonkungen (älska!) och snackade :)
Käkade något som kommer från Makedonien, ser ut som mördegssnurror med fetaost och purjo i. Kommer inte ihåg vad det hette, men det var något med kol... Gott var det i alla fall :)

Idag är det jobb. Dagspass.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0