Tillbaka i rutinen

Då började "jobbet" idag igen.
Var riktigt trött i morse, för jag har ju vänt på dygnet nu de senaste veckorna.
Tur att vi började en halvtimme senare och att jag dessutom hade bilen, så jag slapp gå och tjänade in typ 20-25 minuter.

Började dagen med en personalkonferens i aulan. Gick igenom nytillskott bland personalen. Jag blev bland annat presenterad. Det gillade jag inte riktigt. Jag trivs inte alls med att vara i centrum så här. Inte på detta sättet. Men jag förstår ju varför rektor gjorde det och det är bra att övrig personal som inte har haft med mig att göra tidigare vet vem jag är och hur jag ser ut. Men jag tyckte inte om det mer för det.

Senare satt vi i våra arbetslag och gck igenom kursplan och material som vi gått igenom lite på konferensen och sådär. Fick emellanåt samma känsla som på vissa av psykologilektionerna på FLU. En sådan där mysig trött känsla, sån där känsla att slappnar jag av helt nu somnar jag. Beror inte alls på själva ämnet utan på en kombination av trötthet och att man suttit och lyssnat större delen av dagen.

Annars är det skönt att komma in i rutinen igen. Som jag nämnt tidigare så flyter allt bara ihop när man inte har något att göra om dagarna. Dessutom går tiden lite snabbare om man är sysselsatt :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0