Snart

Nu kommer han snart hem och jag har inte gjort något av det jag skulle gjort direkt efter att jag kommit hem efter jobbet. Men det är väl så det är när man avskyr allt vad hushållsarbete heter. Man försöker undvika det till varje pris.

Nej. Får väl ta tag i det nu. Är ju ändå bara att dammsuga hela lägenheten, diska upp lite extra, plocka undan disken från igår (och idag), lite annat småplock och ta en tvättid (för känner jag honom rätt vill han ha en tvättid så snart som möjligt).
Det gör jag väl på en timme? Eller två? Eller kanske tre...
Flyget landar ju inte förrän 17.50 (beräknat till kl. 18.00 just nu) på Sturup och det tar ju ett tag att ta sig ut därifrån och hem igen. Sen ska de säkert äta på vägen hem också.
Så... han lär inte vara hemma innan kl. 20.30. Så jag har gooott om tid ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0