Oproduktiv

Oerhört oproduktiv dag det här.
Satt och snackade med Sara i nästan 3 timmar medan hon var på lite klädjakt i Lödde.
Kan man inte vara där irp (=in real person för er som om möjligt inte räknade ut det ;p)
så får man ju finnas där itp (=in the phone ;p) istället.

Funderar på att köpa en liten, söt plattång från OBH Nordica av Thin,
för jag behöver det för att min frisyr ska komma till sin rätt.
Man ser inte mina flikar annars :(

Skulle kunnat diska, men jag pallar fan inte. Det är så enormt tradigt.
Men jag får nog ta och göra det ändå idag, för imorgon börjar "jobbet" igen och då pallar jag inte komma hem till skiten. Det ska faktiskt bli lite skönt att börja igen så att man kommer in i rutinen igen. Som det är nu flyter allting bara ihop. Har nästan ingen koll på vilken veckodag det är och sen bara flyger dagarna förbi och man har inte gjort ett skit.
Nej, inte bra.

Nej, nu får jag se till att göra något produktivt.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0