Måndag

Det har inte hänt så mycket sen jag senast uppdaterade,
därför har jag inte brytt mig på att skriva någonting heller.

Helgen flög förbi, som vanligt. Tror inte jag rörde mig utanför dörrarna en enda gång mer än i fredagskväll då jag var tvungen för jag tvättade. Annars bjöd vi hem Sara och Dennie i lördagskväll, dock orkade inte Dennie så det blev bara Sara. Gjorde Nachos Kimmystyle, dvs detsamma som vanliga tacos i princip. Blev så mätt att jag fick lämna lite. Illa. Det händer nästan aldrig.

Idag var det jobb igen. Dock är måndagar drygast. Och längst för vi har möte då. Fast detta mötet var ganska roligt, haha. Blev lite mobbad innan idag, inget ovanligt egentligen, men sånt man får leva med ;p Sen att jag ibland bäddar för det sjäv, det är en annan historia ;)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0