Inför 2010

Ja, nu har ju det nya året redan börjat, men ändå, det är ju ändå 363 dagar (med idag) kvar av året. Så jag tycker att jag kan säga "inför" det nya året.

Jag tänker inte säga att det nya året ska bli en nystart. Början på mitt nya liv, snarare än första dagen på resten av mitt liv. The new and improved me. Nej. Det känns en aning klyschigt. Tycker jag i alla fall. Sen att det kanske visar sig attt det blir det ändå, det är en annan sak.

Jag har heller inte haft några nyårslöften detta året, eftersom jag förra året... Eller. Förrförra året blir det ju. Känns helt skumt o säga det. Jaja, i alla fall, fokus ;p En kollega till mig har ett nyårslöfte varannat år att han nästa år inte ska ha något nyårslöfte. Alltså, inget nyårslöfte i år, eftersom jag lade det "löftet" förra året. Lätt att hålla, inte lika lätta att bryta.

 

Däremot tänkte jag att jag skulle ta upp vad jag har att se fram emot det här kommande året.

 

  • Förhoppningsvis, och vad jag har planerat, så blir det London. Om det blir 6 månader eller längre, det återstår att se. Det beror helt på vilken typ av familj jag får och hur länge de vill ha mig. Vill jag sen stanna längre får jag antingen hitta en ny familj eller hitta på något annat.
  • Jag blir 23, men om det är något att se fram emot, det undrar jag!? Det känns som om jag börjar få en ny ålderskris. Hmm, ja.

 

Hmm, verkar som att det inte var så mycket mer än så just nu... Eller jo, det är det ju, men man behöver väl inte lämna ut precis allting här på bloggen ;p

 

Däremot börjar jag mer och mer känna av att jag faktiskt planerat att lämna det här stället för ett tag. Jag har börjat tänka på saker, människor, djur och mat jag kommer att sakna. Men det hör väl till antar jag.


Lämna ett avtryck
Postat av: Sarabara

Jag vet en sak som inte står där, men som du sa man behöver ju inte lämna ut allt :P

2010-01-05 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0