I want chicken, chicken tonight

Nu står kycklingen i ugnen, tänkte ha ugnstekt hel kyckling med ris och sås idag.
Kanske jag slänger lite champinjoner eller något också. Och kokar några morötter. Vi får se.
Lär bli kyckling över tills imorgon också för jag trycker inte i mig en hel själv. Men det gör inget :)

Kimmy ringde innan. De hade väl flugit i ungefär en timme eller nåt när de fick vända tillbaka. Trevligt. Han ringde nog vid 5 i 12. Då var klockan 18 eller nåt där nere. Han skulle inte ringa mer sen sa han för det kostade 18 kr bara att koppla upp samtalet. Sen kostar det 18kr till efter 20 minuter. Vi pratade i kanske 5 minuter, så vi hade gott kunnat prata lite till, men nej. Sen tror jag bara han ringde för att Eddie ville veta vad klockan var i Sverige. Då kunde han ha messat i stället kan man tycka. Det kostar bara 2 kr.

Ja. Jag vet. Jag tjatar. Men det får ni helt enkelt stå ut med.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0