Fredag

Kändes en aning skumt att inte själv köra till jobbet idag, som jag gjort nu de senaste 2 veckorna. Har han inte varit borta längre än så? Känns mycket längre faktiskt...

Han ringde upp till mig igårkväll, hade inga nycklar och stod där ute i bara t-shirt och shorts.
Frös såklart. Men vem gör inte det när det är -3* och man inte har mer på sig?
Sen blev det massa mys. Mycket som ska tas igen. 2 veckor är faktiskt lång tid när man inte kunnat mysa med någon och man normalt sett brukar ha någon att kunna mysa med.

Det är skönt att ha honom hemma igen. Det kännns inte så tomt här hemma längre.
För det känns tomt, även om jag har katterna här.
Det känns också lite konstigt, för jag hade nästan börjat vänja mig vid att vara själv.
Hmm. Ja.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0