Gårdagen

Var ju som sagt på bio och såg Avatar igårkväll. Sara och Thin bjöd ner mig till Lund
för Sara tyckte att jag behövde ha lite roligt nu när jag varit lite nere och så.

Jag tyckte den var riktigt, riktigt bra och jag hade lätt kunnat se den igen :)
Dock har jag kommit fram till att James Cameron gillar att göra filmer med stress-sekvenser.
Inte alls roligt. Annars ruskigt bra. Otroligt bra effekter.
Tror den hade varit riktigt cool att se i 3D, men med tanke på att det kostar 200kr och närmsta 3D-bia är i Malmö och det nästan kostar 200kr tur och retur så känns det lite som att man får vänta tills dvd:n kommer ut.

Jag vill också ha en sån där flygande drakdinosaurthingy!

Fick sova över där för den slutade så pass sent att jag missade sista tåget hem.
Sov dock inte så bra. Bara tre timmar, och jag vaknade hela tiden.
Så idag är jag liiite trött. Höll på att somna på tåget hem, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Åh! Avatar vill jag också se. Dock så har folk så otroligt olika åsikter om hurvida filmen var bra eller inte, så jag vet inte om det är värt att lägga 100 kronor för att chansa. Sånt märks i min plånbok :/

2010-01-20 @ 00:47:17
URL: http://fridawilmaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0