den 4:e januari tvåtusentio

Idag har jag gjort i princip nada.
Det enda produktiva jag gjort är att lägga den sista touchen på Fridas design som för övrigt blev riktigt snygg till slut. Eller för att citera Frida; "för jävra grann" :D
Dock är jag lite av en n00b på detta så allt blir väldigt enkelt, men hey, enkelt kan bli redigt bra.

Har också tvättat idag, men jag undrar vad jag tänkte på när jag slängt in andra rundan för jag satte varken igång maskinerna eller torkrummet. Illa. Mycket illa. Sen måste jag dessutom ner och hämta det snart. Drygt.

Hushållsarbete måste nog vara något av det tråkigaste som finns. Riktigt tradigt är det. Och jag är dessutom en sån människa som inte ens tycker det är roligt att städa hos andra. Städning är tradigt. Hemma som borta. Punkt.
Lite roligt att jag söker som au pair då, haha. Men sen är det inte riktigt samma när det ingår i jobbet.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0