btw...

så hittade jag en svart sån där halvstor spindel på toan igårkväll.
Men han kilade så snabbt förbi att jag knappt hann se honom och sen gömde han sig bakom elementet där jag varken kan slå ihjäl eller dammsuga upp honom.
Sen försvann han. Vet inte var han är. Känns oehört betryggande. Nej. Inte särskilt.
Jag vågar inte leta upp honom heller.
Så... jag väntar tills Kimmy kommit hem så får han sköta det.
Lite drygt att det är 8 dagar kvar tills han kommer hem bara *suck*


Visste ni förresten att spindlar skriker när man har ihjäl dem.
Ju större spindel desto högre skrik. Egentligen ganska logiskt.
Nej? Det visste jag. Tydligen.

lite onödigt vetande, så här på kvällskvisten...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0