Anger management

Jag var faktiskt och handlade idag. Med bil. Helt själv. För första gången.
Ja. Jag vet, det är lite illa, för jag har ändå haft körkortet ett tag, men det blir liksom alltid Kimmy. Av olika anledningar.

Blev Coop efter jobbet, där brukar inte var så mycket folk där som på Maxi. Helt galet ibland.
Nu har jag handlat hem mat för ett par dagar, dock får jag nog handla igen i veckan för kom på att jag glömt lite. Jaja, sånt som händer när man har noll koll på vart allt finns, haha. n00b.

Fick använda tutan för första gången när jag skulle köra hem igen. En j*la gubbe satt och snackade i sin j*la mobiltelefon under tiden som han halvkörde längs med parkeringarna. Jag tyckte det såg ut som om han skulle svänga in mot en parkeringsplats eftersom han började svänga av, men nejdå, han sniglar sig fram och sen stannar han mitt i så jag får köra ut bland parkeringarna. Jävla idiotjävel, snacka inte i telefon när du sitter i en bil om du inte kan hantera läget. Idiotgubbe! *ursäkta*

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0