You won't be lonely, even if the sky is falling down

Har inte uppdaterat på ett par dagar, kat-a-strof! ;p
Iaf fick jag hoppa in för S igår, så lite extra pengar. Gott! :)
Träffade dessutom Mange som var min lärare i högstadiet på badet. Trevligt.
Hade möte, som varje måndag fast detta tog lite längre än vanligt kändes det som.
"Vissa", jag nämner inga namn, har dessutom inte vett att inte talla på hela "kakan" *gross*
Kokade kaffe för första gången uppe i lärarrummet. Jag vet, det låter sjukt, men jag vet inte hur man gör. Känner liksom inget behov av det då jag inte själv dricker kaffe. Dock ingen som klagade så det blev nog godkänt.
Sedan vidare hem till Frida, snackade en massa som vanligt. Lärde henne lite basics ang. bloggen så nu kan hon det också :) Inget avancerat.

Idag har jag fått hoppa in både för P och för A, båda pedagoger. Jag blir lika nervös inför det, varje gång. Jag är ju ingen pedagog. Jag tycker inte jag har det i mig. Att lära ut. Men det brukar gå rätt bra ändå. Det gick ganska smärtfritt till idag. Blir bara så osäker emellanåt. Men det lär man sig med tiden antar jag. Det är dock lite multitasking eftersom jag hoppat in för två olika på samma dag de senaste gångerna jag fått hoppa in. Fast å andra sidan är det ju bara bra. Jag blir liksom lite mer flexibel då.

Under eftermiddagen var det skridskor på Österås som gällde. Skojigt. Jag har inte stått på ett par skridskor sen i december 04 (och då slog jag mig rätt rejält, fast det blir väl så när man blir tvingad till diverse gymnastiska övningar, då det var under en idrottslektion) så det var ett tag sen. Det gick hyfsat bra ändå tyckte jag. Man är ju lite ringrostig sådär i början. Dessutom är hockeyrör bättre än konståkningsskridskor.
Sen vidare till Frida. Det är skönt att få prata av sig lite :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0