Paint my face in your magazines, make it look whiter than it seems, paint me over with your dreams

Nu är det fredag igen. Sjukt vad veckorna går snabbt. Nu har jag bara två veckor kvar på "jobbet". Riktigt trist. Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra efteråt, om inte jag hör något från England. Ska iaf snacka med chefen nästa vecka och sedan upp på grundsär och visa upp mig.

Dagen började med en rätt kraftig försovning, typ 2 timmar.
Vaknade med ett ryck klockan 8 och konstaterade attt klockan inte hade ringt... eller att jag tryckt bort det, men jag har inget som helst minne av att den ens har ringt.
Fick panik i någon sekund när jag konstaterade att jag varken har Ss eller Is mobilnummer så att jag inte kunde ringa dem, men lugnade ner mig lika snabbt igen när jag kom på att P är min handledare och att det nog är bättre att ringa henne ändå. Kom väl ner till skolan vid kvart i 10, 10 och tog sedan vid därifrån.

Var i stan en runda också. Köpte lite kläder, vilket jag inte gjort sen i våras om jag inte minns helt fel. Så det behövdes med andra ord. Blev några basplagg som linnen och en t-tröja, leggings/tights och strumpor samt längre skjorta.
Fixade också ocean mist och ny hårspray eftersom jag nallar på Kimmys hela tiden. Mindre bra. Något som däremot var lite trist var att jag inte hittade det gelwax som jag brukar använda. Inte någonstans. Inte alls bra.

Vad som händer i helgen har jag ingen aning om (som vanligt) mer än vi nog skulle hitta på något med Sara och Dennie. Skulle vilja köra en runda till Krstd också och hälsa på mamma. Syrran skulle tydligen komma ner till Skåne i helgen så då får jag ju passa på attt träffa henne lite också. Var ju också ett tag sedan.


Veckans nya ord: "Helskumt"
Veckans mest använda fras: "Det kunde varit värre"

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0