Walk down memory lane

Fick som sagt hoppa in och jobba lite idag. Alltså, för riktiga pengar ;)
Tog mig dock en liiiten sovmorgon (bara en timme, vilket knappast gjorde till eller från, men så blir det ju när man inte kommer hem förrän kl. 2 på natten ;)) Fick hoppa in på förmiddagen för I som är sjuk och på eftermiddagen för C som VAB:ade. Massa trevligt.
Något som var mindre trevligt var att jag fick min "betalningsplan" för csn-lånet igår. Nu är det jobb som gäller, för det måste betalas. Dock bara en gång i kvartalet, men ändå. Drygt vilket fall som. Eftersom jag inte inte sovit många timmar inatt, av förklarliga skäl ;p så somnade jag ganska snart efter att jag kommit hem, efter att ha slängt i mig något jag slängt ihop av rester i kylen. Sov i fyra timmar. Skönt!

Skulle egentligen ut och gått en runda med Frida igår, men eftersom det började snöa och blåsa så bestämde vi oss för att stanna inne istället. Så det blev fika med kakor och crackers med mjukost :) Sen snackade vi om allt mellan himmel och jord. Och det var verkligen om allt, massa minnen och om nu och om framtiden. Det var riktigt längesen vi gjorde det. Det var längesen jag skrattade så att jag grät, haha "Boouumling" ;) Helt galet. Massa saker har vi haft för oss genom åren. Tramsigt som seriöst. Det var roligt att tänka tillbaka på allt och förundras över vilka detaljer man minns och vad man faktiskt förträngt. Jag brukar vara en jävel på sånt där, att minnas allt som ingen annan minns. Det var mycket trevligt!

Vid klockan 2 i natt pulsade jag hemåt i snöyran. Då hade jag varit där sen klockan halv 4. Tur det inte var så långt och att jag hade Frida i luren för det är lite läskigt o gå hem själv. Det tycker jag fortfarande. Vad som helst kan hända på 10 minuter, tillochmed i en håla som Hlm.

Det kändes som back in the days. Jag har saknat det lite.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Får vi göra om mkt snart! :)

2010-02-04 @ 00:08:09
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0