Smakråd, Asien box och CocaColasug

Kom hem från Frida för en halvtimme sen eller nåt.
Jag har varit lite, lite smakråd åt henne, för hon håller på med en väggmålning.
Den kommer bli för jävra grann när den är färdig :) Men det tar sin lilla tid.
Ni ska tror att jag blev sugen att göra en sådan väggmålning jag också
(fast med annan text och annat typsnitt då klart ;)) Fan att man bor i hyresrätt!

Sen blev vi hungriga och gick till Asien Box (jag kände på mig att Kimmy inte skulle komma hem i tid till middag ändå pga montering och det visade sig att jag hade rätt). Fick springa iväg och ta ut pengar för jag upptäckte att de endast tar kontanter och träffade på Julia på tillbakavägen. Trevligt. Inte sett henne sen sommaren efter studenten typ. Blev riktigt mätt så nu behöver jag nog inte äta igen förrän imorgon eftermiddag. Vi hann precis äta färdigt och sen kom Kim en runda. Också mycket trevligt. Annars har det inte hänt mycket mer idag än att jag har tittat på när Frida har målat och att vi har snackat en massa. Som vanligt :) Men det är alltid trevligt med sällskap, oavsett vad man gör.

På vägen hem tyckte Kimmy jag skulle köpa en Cola till honom och när jag stod där kunde jag helt enkelt inte låta bli så det blev en för mig också (vilket är lite ovanligt då jag hellre dricker Fanta än Cola, menmen, rutiner är till för att brytas och jag blev liksom lite sugen). Passade också på att hämta ut ett paket som jag inte kunde hämta ut sist.


btw, jag vet inte om Kimmy gjorde det, men jag tänkte iaf på dig ;) bara för att jag är en så bra vän :)

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Hahaha! Tanx Sandra ;D

2010-02-23 @ 23:25:56
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha! Tanx Sandra ;D

2010-02-23 @ 23:26:32
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0