That's what friends are for

Vaknade för kanske två och en halv timme sen. Hade velat sova längre, men det är inte lätt när man har en sambo som inte bryr sig om att man inte sovit så mycket under natten. Oavsett vilket.

Käkade Graffitti med Frida igår. Mycket gott. Det var längesen jag käkade där.
Sen klippte Frida till min lugg. Det var skönt för den hade blivit mycket, mycket lång och svår att hålla koll på. Sen stylade hon mig lite :) Fixade håret lite och lite småfix med sminket.
Jag är så kass på sånt själv så det kan vara trevligt när någon annan gör det så man lär sig lite nytt :)

Sen kom Kim en runda. Drack lite vin, snackade, lyssnade på musik och slötittade på hockeyn (jo, jag vet. men det gick liksom inte att låta bli när tv:n ändå var igång (utan ljud förstås) och vi vann ju faktiskt så det var ju positivt).
När Kim gått hem igen snackade vi lite till och höll sedan på att somna till Rain man. Hände egentligen inte så jätttemycket, men ibland räcker det med bara lite sällskap :)
Vid 3-tiden begav jag mig hemåt i "snöstormen" (helt sjukt vad snö det har kommit, snöade konstant hela dagen igår och värst vid 1-tiden, vill ha vår nu!). Kom hem och upptäckte att Kimmy plockat undan en massa saker från min säng (som jag lämnat på den när jag gick hemifrån) så jag slapp göra det. Det var ju snällt av honom.

Idag vet jag inte vad som händer.
Kimmy är i alla fall i Hörja och hjälper till med en massa saker. Var knappt vid medvetande när han stack så jag har ingen vidare koll på vad det var han skulle göra egentligen.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0