Torsdag och fredag

Har inte hänt så överdrivet sen senast. I alla fall inget som är värt att skriva just här.
Varit två relativt lugna dagar på jobbet... eller? Jo, jag tror det.

Hände inte jättemycket igår. Tillagades fruktsallad i köket på eftermiddagen.
År och dar sen jag åt det senast. Dessutom hade vi hackade hasselnötter/valnötter, turkisk yoghurt och flytande honung till, vilket jag aldrig haft tidigare. Det var faktiskt väldigt gott.
Och ja, jag vet att man kan ha det, bara inte provat det än. Eller jo, nu har jag ju ;p
Hemma gjorde Kimmy god lax med romsås och potatis, sen somnade jag nog vid halv nio.
Vet inte varför men jag blir av någon anledning trött så fort jag sätter mig framför TV:n.

Idag var det cafétjänst as usaual on fredagar. Skulle varit nån tant eller nåt från hälsoskydds eller nåt för att kolla så att vi skötte hygienen och sådär. Vilket vi självklart gör, men sånt måste ju kollas. Dock var inspektören, eller vad det var, ifråga sjuk så kom aldrig. Ganska skönt ändå. Bjöd på geléhjärtan och sådär eftersom det är Alla hjärtans dag på söndag.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0