Sportlov... typ

Idag har det inte hänt särskilt mycket.
Det är lov, annars hade jag jobbat en vecka till på skolan.
Lite trist, men vad gör man?

Hoppas lite att jag blir inringd nästa måndag, oavsett var.
Vill bara få jobb nu så att jag får en ordentlig inkomst.
Fast sen å andra sidan... jag har för mig det var någon form av möte på af på måndag
och om jag inte dyker upp där får jag inga mer pengar, oavsett om det är för jobb eller inte,
för då tror de man har fått riktigt jobb. Helt sjukt det där.

Skulle bara vara någon form av information iom att min AcadeMedia-tid snart är slut,
fast jag gillar inte att det är ett massmöte.
Jag tycker ärligt talat inte att Hässleholms alla andra arbetslösa har med min arbetssituation att göra. Jaja, det löser sig väl...

Oavsett vilket, har ganska tråkigt idag. Kimmy tycker jag kan städa, dvs dammsuga, nu när jag ändå är hemma. Men... nej, jag orkar helt enkelt inte. Dessutom är det tradigare än att inte göra det. Så vi droppar det just nu.
Nej. Jag tror det blir mys med katterna i sängen med en film istället.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Dennie tycker exakt som dig, att de andra arbetslösa har inte ett dugg med hans arbetssituation o göra. När han kom dit på möte sist så sa dom först till honom att sätta sig ner o vänta för hans handläggare var snart klar, han väntar hur länge som helst, sen säger han ifrån, o då e handläggaren tydligen sjuk!! Så de va bara till o gå hem igen...

2010-02-25 @ 16:51:26
Postat av: Sandra

Nej, precis, vad har alla andra med det att göra? Meh, vad störigt! Men det är AF i ett nötskal.

2010-02-25 @ 19:58:57
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0