Sometimes love comes around and it knocks you down

Har inte gjort särskilt mycket alls i helgen.
I fredags satt vi i ett varsitt rum , framför datorn, hurra.
Sen kollade vi lite Family Guy-avsnitt på nätet. Älska FG! :D

Sov länge i lördags och satt sen i princip hela dagen och kollade upp ny musik
och gjorde ytterligare ett halsband. Mkt fint blev det :)
Somnade ganska snart efter maten, vid klockan 21 eller nåt. Why? Ingen aning.

Kollade inte på Melodifestivalen. Tycker det suger ganska mycket emellanåt, så tittar nog hellre på finalen sen i mars. Blir säkert bara kinkig för att den jag gillade inte gick vidare annars. Iofs resulterar detta lite i att jag har noll koll på vilka nya låtar som tillhör MF. Lite efter så där. Men skit i det. Dock gick Ola vidare, vilket jag trodde. Alla fjortistjejer röstar väl på honom.

Idag har det varit en liten tripp till Krstad. Hälsade på mamma och utnyttjade hennes sömnadsskills.
Sedan vidare för att Kimmy hade kollat upp någon form av jacka. Jag kom därifrån med en joggingdress att ha hemma (den jag har är lite sleeden) och jeansleggins (haha, why? lovade mig själv att aldrig någonsin köpa sådana... jaja, det blir säkert bra)

En väldigt lugn helg med andra ord.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0