Promenad i snön

Det blev inget filmmys med katterna, utan en promenad i stan med Olga istället.
Det var mycket trevligt. Massa snack och sådär.
De ska ju snart påbörja sitt 6-poängsarbete.

Jävla massa snö är det också. Helt sjukt. Lite så där; bor vi i Norrland eller!?
Jag överdriver inte om jag säger att det är upp till knäna på mig och jag är ganska lång.
(Och ja. Jag konstaterade detta genom att gå rakt över gräsmattan utanför huset.
Testar man inget får man ingenting veta ;p)
Undrar om det kommer att bli en 2002 detta året,
dvs att Finjasjön stiger och svämmar över?
Ja. Det återstår tt se. Kan ju vara fint om vi slipper det,
för det var inte trevligt. Vatten precis överallt.


Ikväll blir det potatissallad och Stinas kyckling, Texmex.
Har aldrig smakat den, men det luktar gott i alla fall :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0