Project X

Åååh, jag har hittat filmen Project X, dock utan text, men det kvittar.
Jag kan ju engelska ;p Ska se den senare hade jag tänkt.

Anledningen till att jag är så glad över detta är att jag inte hittat den nånstans, men nu så :D
Den är riktigt bra, men sorglig emellanåt.
Dessutom är den ganska så exakt lika gammal som jag, haha.
Tror det är en av mina favoritfilmer, vilken jag delar med min mamma :)
Vi kan den utantill, haha.

För övrigt är det James Horner som gjort filmmusiken,
samma kompositör som gjort musiken till Avatar, Titanic och Willow m.fl.


Lämna ett avtryck
Postat av: syster

åååhh tänkte på den filmen för nån vecka sen

2010-02-25 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0