En aning less

Jag har sagt det innan och säger det igen.
Nu vill jag ha vår! Nu vill jag ha vår!
(Så att det kan bli sommar, även om våren är helt underbar)

Det har snöat hela dagen idag också, säkerligen utan stopp sedan igår morse.
Mot eftermiddagen blev det som föll lite slaskigt också. Drygt. Blött. Kallt.
Så ja. Jag börjar bli en aning less på det här vädret.

Nej. Ge mig värme, körsbärsblom och doften av sommarregn.
Ge mig sena, ljumma sommarkvällar och trevligt sällskap.
Ge mig känslan av oändlig sommar och känslan av att allt är möjligt.
Ge mig doften av nyklippt gräs, ljudet av svalor och fladdermöss i natten.
Ge mig vågornas kluckande och solvarm sand under fötterna.
Ge mig känslan av frihet och nya möjligheter.


Och.
Ge mig kärlek och passion och hunger och magi.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Kan inte annat än att hålla med om ALLT ovanstående!!

2010-02-16 @ 23:07:11
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0