Bara tre dagar kvar

Idag har jag hoppat in för S som är på kurs. Massa trevligt med lite extrapengar.
Var också inne på T4 för att presentera mig och skriva upp mig på vikarielistan.
(Fast I fick sparka igång mig lite ;))
Fick en bunte papper med mig som jag skulle fylla i och så där.
Tur man precis fått hem ett utdrag från brottsregistret, så slipper man vänta på ett sånt.
Var lite andra skojiga papper som sekretess och anhöriglista och sånt.

Annars ingen överdrivet produktiv dag. Känt mig oerhört trött, men antar lite att vädret är boven i dramat. Dock livade Ps tyska under kärnämneslektionen upp det lite, haha.
Ååh, jag kommer sakna det här stället...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0