Another trip down memory lane

Kollade igenom lite bilder på FB från FLU-tiden.
Gud, vad jag saknar det.
Inte själva skolan och så, men tiden där.
Allt vi gjorde, gemenskapen, klasskompisarna.
För vi gjorde mycket saker, det hände något nästan hela tiden.
Var det inte olika studiebesök så var det olika former av utbildningar
eller resor/hajker/guideturer av olika slag.

Tänkte lite på när vi åkte runt i sydvästra Skåne och planerade vår guidetur, i april '08.
En liten roadtrip, tror vi körde den rundan 2 eller 3 gånger.
För att inte tala om den korta (kortare än den skulle vara), men ack så traumatiska kanothajken, som var ytterst lärorik. Trots att jag egentligen bara ville vända och sätta mig i en bil på väg tillbaka hem så drog ändå allt det andra mer.


Jag lärde mig en hel del om mig själv under de här två åren.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0