Veckan som gått.

Torsdag: Jobbade dagspass. Var i stan en runda och kollade i affärer.
Hittade en skitsnygg skinnjacka. Den fick följa med hem :)

Fredag: Träffade Frida en stund, gick på stan och tittade lite.
På kvällen kom Sara och Dennie en stund och drack te.
Vi invigde mina stora tekoppar :)

Lördag till söndag jobbade jag dygnspass. Åkte till Helsingborgsfestivalen. Shoppade lite.
Såg slutet på Niklas Strömstedts konsert, bara för att vi råkade hamna där.
Åkte Virvelvinden, vilket jag senare ångrade. Blev rätt snurrig efteråt.
Usch, människan är helt klart inte skapt för att snurra så, för då hade hon fan gjort det.
(usch, blir illamående bara av att tänka på det. illa)

Söndag: Fick åka taxi hem från jobbet eftersom Kimmy varit på 50-årsfest på lördagen.
"Iskallt att åka taxi från jobbet" sa min kollega. Ja, kanske det. Kimmy betalde iaf notan.
Var rätt sega båda två så vi låg bara hemma och kollade film hela dagen;
Svärdet i stenen, Astroboy och Underdog.

Tisdag och onsdag: Jobbade dagspass. Körde till Tropikariet i Helsingborg i tisdags. Jag har aldrig varit där. Synd att lemurerna var trötta och bara satt stilla. Men dom var söta ändå :) Synda bara att ett gäng dumma danska envisades med att bombadera dom med kamerablixtar. Vi fick se hajarna och rockorna bli matade också :) Och en jättestor fladdermus flög millimetrar från mitt huvud. Igår var vi i Bubbarp (dvs Luhrsjön) en stund.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0