Jag orkar egentligen inte, så detta är mest bara för att...

I torsdags träffade jag Frida en stund. Det var ett litet tag sen så det var trevligt.
Hon och TussTuss skulle skaffa en kisebebis så hon fick låna min transportbur.
Jättesöt är det lilla underverket (som jag för övrigt än så länge bara sett på bild)
Ska se om jag får tid över till att träffa henne senare :)

Fredag till lördag jobbade jag dygnspass. Sov inte så mycket dock.
Får veta när jag kommit hem halv 10 på lördagsmorgonen att Kimmys morfar
dog tidigt i lördagsmorse. Blev så klart ledsen, men orkar inte riktigt ta det här just nu.
Får se om jag tar det senare.
Sedan hem till sväronen på kvällen för räkor/kräftor och vin.
Pratade mycket. Och mindes :'(

Igår jobbade jag också. Fick jobba hela dagen själv då ordinarie personal var sjuk och vi inte fick tag i någon vikarie. Det gick bra. Faktiskt. Jaja, det löste sig sen i alla fall :)

Idag blir det också jobb. Imorgon skulle det också varit jobb,
men jag blev precis ledig då jag blivit dubbelbokad med ordinarie personals tid.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0