Veckan, so far

Hejhopp, nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen (om det nu är någon som är i desperat behov av att veta vad som pågår i mitt liv ;p) oavsett vilket...

I söndags hände det inte ett smack, bara degade runt hemma.
På måndagsmorgonen blev jag inringd på jobb. T4-skolans cafeteria. på eftermiddagen hoppade jag också in som lärare eller nåt i en av samverkansklasserna. Cafeteriatjänst också på tisdagen och onsdagen, dock blev det längre på tisdagen än jag räknat med då jag senare fick veta att jag skulle vara på montessorifritids.

Sen har vi snackat om att dra på bio och se Clash of the Titans och tänkte att vi kunde göra det på lördag, men se där, den gick bara i 3:ans salong och jag tycker ärligt att den suger (för liten och inte lika bra ljud). Så vi kollade upp om den gick i en av de större i veckan. Det gjorde den. Så i tisdagskväll var vi och såg Clash of the Titans på bio. Rätt bra tyckte jag. Sen är ju huvudrollsinnehavaren rätt grann att titta på också ;)

I onsdags (eftersom jag inte kunde göra det i tisdags pga jobb) så var jag inom stan för att se om de hade kvar klännings/linnesaken i min storlek på Vero Moda, som jag ville ha. Hade dom det? Icke. Men jag fixade lite nya hårprodukter, halsband och strumpor istället.

Idag var jag nere i Lund och hade kvalitetstid med mina Lundavänner (Sara och Thin :)). Kollade in deras "nya" lägenhet (med nya menar jag att det snart är ett halvår sedan de flyttade in). Jag hämtade min raktång (och ja, jag vet att det heter platt-tång) *yeay* Sen stack vi en runda till Nova, fixade ett par nya hörlurar med mick till min lur (då de man får med HTC är helt värdelösa (då mina öron är pyttesmå och inte kan hålla de jättestora hörlurarna på plats) så fick göra något åt det) och så sprang jag in och kollade om de hade min storlek på VM där istället. Hade dom det? Ja! Hurra! :D Sen Max på det och sen hem igen. btw så var det en gammal satkärring på bussen som var otrevlig mot mig. Jag respekterar inte människor som är så otrevliga mot mig, oavsett ålder, men jag fick ingen chans o vara otrevlig tillbaka, annars kan ni ge er på att jag hade varit det (fast det är väl ingen större chock för dom som faktiskt känner mig). Thin satte igång en massa musik och hittade på egna danser till dom, haha (lätt bästa: gys-dansen och tvätta, tvätta fönster, blöta, blöta). De ringde också om jobb, så nästa helg och på kristi flygare så jobbar jag några timmar :)

Imorgon blir det klippning (ohyes! hata min lugg för tillfället) och sedan möte med chefen för att skriva på papper och lite sånt. Kimmy fyller också år så det blir någon form av grillning hos svärmor på kvällen. På lördag ska jag och Kimmy fira varandra (eftersom jag fyller på söndag) med bio (Iron Man ll) och middag på Cats. Massa mysigt!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0