Helgen och så där

Okej, massa har kommit i vägen och igår var det TV:n. Älskar Maria M :)

I fredags jobbade jag som sagt. Huvudvärken var i princip borta, fanns bara någonstans där i bakhuvudet (vad jag traggar på om det, haha ;p). Oavsett vilket, det gick snabbt, som alltid. Det är alltid trevligt att jobba ute i Mala :)
Vi åt kladdkaka, fruktsallad och glass till mellanmål :D Älska fredagar!
Vädret var också helt okej, solen var framme emellanåt iaf. Synd bara att det blåste så mycket.

Det är det som är lite synd med detta landet; Är det fint väder, då blåser det.
Är det dåligt väder, då blåser det. Är det inget väder alls, ja då blåser det jävlaride då också!
Syrran kom och hämtade mig efter jobbet och så stack vi in till stan för lite ärenden och qualitytime.

I lördags ville jag hitta på något, så Kimmy föreslog först Jula, men han skulle bara in och titta då han ändrade sig till IKEA istället :) Så det blev Älmhult istället för Helsingborg. Vi hittade dock ingenting där. Men självklart var vi borta och tittade till vårt favoritkök :D eller våra favoritkök, för vi har två stycken nu. Jag skulle vilja ha en kombination av de båda, i mån av plats, i ett framtida hem. Där är det tur att vi tycker samma :) Blev lunch där också. Köttbullar ftw!

Senare under dan messade Sara och frågade om jag vill komma för Dennie hade varit borta hela dagen och skulle vara borta hela kvällen. Självklart! :) Så det blev nachos/tacos med tillbehör och dricka till det :) Massa trevligt. Dennie kom dock hem tidigare än väntat och då tyckte han ju att Kimmy skulle komma också. Ja, det var en trevlig kväll :)

I söndags fyllde syrran 21 (my gosh, tiden går på tok för snabbt) så då är hon ett år yngre än mig i exakt 2 veckor ;p (När hon var liten trodde hon att hon skulle hinna ikapp mig och bli äldre än mig bara för att hon ett år yngre ett litet tag. Dock verkade hon inte fatta att jg också blev ett år äldre så hon hann ju aldrig ikapp ;p).  Det blev pizza och fika hemma hos pappa :) Och jag och syrran gav pappa hans födelsedagspresent (för han fyller på torsdag och Frida kommer inte hem till Skåne igen förrän om 2 veckor).

Igår blev jag inringd på jobb, T4-sär. Där har jag aldrig varit innan så det var spännande :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0