waiting on the world to change

Nu har jag halkat efter på uppdateringen igen. Dåligt.

Var som sagt på middag för att fira Eddie i måndags. Bjöds på fläskfilé med potatismos, lök, champinjoner och bearnaise i gratängform. Riktigt gott. Tror inte jag har ätit det så förr faktiskt. Blir till att göra hemma också sen :)

Senare på måndagskvällen mådde jag inget vidare så det blev att stanna hemma på tisdagen. Hände inget vettigt för jag orkade inte göra så mycket. Fick dock två jobberbjudanden (typiskt att man får när man inte kan).
Fick ett annat trevligt samtal också :)

Mådde fortfarande inget vidare idag, så det blev hemma idag med.
Vilade upp mig, så nu blir det nya tag med jobb imorgon,
oavsett om jag har huvudvärk eller inte.
Fick ytterligare ett intressant samtal idag :)
(fast det var i och för sig samma typ av samtal som igår ;p)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0