Frustation

Jag har känt mig lite ur fas den sista tiden (har varit lite upp och ner i typ 2-3 veckor nu), säkert på väg att bli sjuk, förkyld eller nåt, för jag har ont i kroppen och är lite illamående ibland, typ som magkatarr (så som jag känner det, för alla känner ju olika)...
Jävla typiskt när man har hela veckan uppbokad på jobb också. Oavsett vilket.
Jag jobbar imorgon och sen får jag se hur jag mår resten av veckan.
På onsdag har jag dessutom en simlektion på morgonen. Jag brukar alltid må dåligt efter det. Efter att ha varit i Bjärnum och kunnat jämföra det med stan; Fy fan för stan säger jag bara! Örk! Aja, vidare till annat.

Hände inte mycket igår, var allmänt slö. Kimmy hittade någon GB-bröllopsstrut, för GB-gubben har tydligen gift sig(!) Oavsett vilket så var den väldigt god :) Låg i sängen och kollade I love you, man igen, för det fanns ändå inget vettigt på TV.

Idag: lika slö som igår, men jag får rycka upp mig lite för ikväll blir det födelsdagsfamiljemiddag för Eddie fyller 20 (Grattis! :D) idag.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0