Skärtorsdag anno 2010


Åh, javisst ja. Det är ju skärtorsdag idag också.
Alla häxor flyger till Blåkulla och hela baletten.
Undrar om det kommer några små påskkärringar och plingar på dörren idag.
Tror ärligt inte det, för de har aldrig gjort det innan.
Går ungarna påskkärring lika mycket nu som de gjorde när jag var liten?
Jag tycker inte jag har sett någon allls på flera år.
Jaja, dagens i-landsproblem.



Jag skulle vilja ut och se om telefonen jag är sugen på ligger ute på marknaden ännu, alltså så att jag kan se den fysiskt. Inte beställningsvara. Tänk om jag beställer den och sen känns den inte alls bra. Det skulle vara lite katastrof faktiskt. Ännu ett i-landsproblem, haha.

Dock tradigt att gå runt själv, speciellt om jag behöver gå ända till Elgiganten eller något annat åt det hållet, eller andra hållet..
Aja, det löser sig väl det också.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0