Läsa vidare?

Jag tror jag har blivit lite inspirerad av Frida. Jag har precis, eller ja, precis och precis. Det är snart ett år sedan (shit, tiden går fort), men iaf, jag har precis tagit examen efter en 2-årig heltidsutbildning, så jag känner inte riktigt för att sätta mig i skolbänken igen. Men... jag har kollat runt lite och faktiskt hittat lite kurser som verkar intressanta och som dessutom kan vara ett bra komplement till det jag redan har. Dessutom är det internetbaserade- eller distanskurser vilket passar mig perfekt då jag vill kunna jobba samtidigt och slippa ta fler lån. Ja, vi får se vad som händer. Jag har tills på torsdag att bestämma mig...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0