Långfredag anno 2010

Långfredagen idag och jag har egentligen inte gjort något vettigare
än att uppdatera mina jobbsökningshandlingar för det behövdes då jag senast gjorde det
var för två månader sen och det har hänt en del sen dess.

Synd bara att alla affärer och allt är stängt för då kan man i princip inte göra något,
eller i alla fall inte det jag vill göra.
Idag har det i alla fall varit soligt :) Älska.

Kimmy håller på med maten; kött med hemmagjorda potatishalvor, sallad, stekt svamp och het bearnaisesås (dvs det tillsätts hackad chili) Goott! :D

Vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om
Imorgon är det iaf påskmiddag hos svärmor :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0