Jobb och vårkänsla

Nu håller de på och städar upp löven och så här utanför.
Låter som fan, men va f... det är lite vårkänsla över det :)

Idag blir det jobb, i nästan fyra timmar. Ska jag nog klara trots huvudvärk.
Jag börjar tro att det är åskhuvudvärk och om prognosen stämmer ska det åska på måndag, tror jag det var... Jaja, det blir säkert bra.

Idag kommer syrran hem. Hon fyller år på söndag (usch, det innebär att det är två veckor kvar till min födelsedag. tiden. går. för. snabbt. Jag vet inte ens vad jag önskar mig. Jaja, det blir nog bra).


btw. Grattis till mosterskapet (kan man säga så?) :D

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Ja det kan man! Tack ;P

2010-04-15 @ 21:31:31
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0