Inget duschdraperi

btw, vårt duschdraperi trillade ner innan ikväll. Härligt.
Visst, jag hade kunnat sätta upp det igen (jag är faktiskt inte handlingsförlamad)
men det är inte så lätt när stången är i två delar som inte går att sätta ihop (inte ens med silvertejp, vilket betyder att draperistången har sett sina sista dagar).

Det ska bli roligt att se hur morgondagens duschsession blir.
Det brukar nämligen vara vatten precis överallt i badrummet efter att jag duschat (vi snackar översvämning (sen att det är ett ganska stort glapp mellan badkaret och bortre väggen samt att avloppet inte hinner ta emot allt vatten, även när det är nyrensat, det är en annan sak)). Och det MED draperi.


Dessutom har jag fått en förkylningsblåsa under tungan. Trevligt värre.
Vad det nu har med saken att göra... ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0