Hemmafixarskills

Somnade med huvudvärk. Vaknade med huvudvärk. Huvudvärk av och till hela dagen. Hände annars inte så mycket idag. Jag satt och snackade med Sara i typ 4,5 timme.
Om i princip ingenting. As usuall ;)

Vaktmästaren var uppe och lämnade en ny duschdraperistång.
Han satte inte upp den själv utan menade att Kimmy själv kunde sätta upp den.
Men palla vänta på honom tänkte jag. Vem vet när han kommer hem.
Det ska väl inte vara så svårt att montera en sån sak. Så jag fixade det själv. Skillat ;p
Vem behöver män när man klarar biffen alldeles själv, på egen hand?
Skönt, för nu kan jag duscha normalt igen. Jag hatar o inte ha något draperi.

Kimmy kom hem kvart i 11 ikväll. Han har varit i söder och monterat.
Han hade inte satt upp det ändå, om jag inte gjort det själv.

I morgon blir det jobb (bredvidgång),
ett lite längre pass; eftermiddag och sen kväll.
Det här blir bra.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0