Bäääbis

Har träffat Frida en stund idag. Det var hur länge sen som helst nu, nästan abstinens, haha.
Vi gick en runda på stan. Kunde inte riktigt hålla mig ifrån o köpa något litet,
så det blev lite underkläder (vilket alltid behövs) och ett riktigt snyggt halsband. I lööve it!
(nu när jag tänker efter vill jag nästan köpa ett till, fast annan färg...)
Hittade en skitsnygg klänningsthingy (med fickor) inne på Vero Moda också. Löve it!
Men får vänta tills nästa vecka, hoppas den är kvar då...

Sen hem en sväng till Frida, lite snabb fika/lunch med te och sen ut i stan igen.
Jag fick träffa Fridas systerdotter irl :D 

Bääääbis. I think I'm in love! :D Lätt sötaste bäbisen i stan.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0