Annandag Påsk anno 2010

Nu har jag inte suttit framför datorn på två dagar.
På påskafton körde Kimmy och jag en runda till Elgiganten
för att kolla in telefonen som jag ville ha,
mest för att jag vill se hur den ser ut irl och känns i handen och så där.
Vill inte handla på Elgganten i stan, jag gillar inte riktigt dom.

Iallafall, sedan vidare ner till Telenor (hade förmodligen blivit PMR eftersom jag varit där de senaste tre gångerna jag köpt nytt, men de är inte öppna förrän imorgon) för att kolla om de hade fått in den. De hade dom, fast de trodde innte det först :) Snacka om tur! Så jag förnyade mitt abonnemang och tog den telefonen; HTC Legend.
Det känns lite ovant fortfarande eftersom det inte är likt något som jag har haft tidigare och sen får jag sitta och föra över en massa från min gamla, så det tar lite tid... Aja...
Senare på dagen stack vi till svärföräldrarna för påskmiddag.
Mycket gott och mycket trevligt :)

Igår och idag har det inte hänt ett smack.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0