and it goes on and on and on

Jag har blivit lite kass med uppdateringarna nu på sista tiden, men ibland blir det bara så.

I fredags träffade jag Sara'n på lunch. Blev buffé på Wok house. Gott :D
På väg hem därifrån såg jag precis pappa parkera bilen så jag följde med honom till Landet efter en tur på systemet. Fick se 'Attarps nya trampebil', dvs pappas "nya" dragracingbil. En folkabubbla 50-nånting. Hot Rod-orange, men den ska ju inte ha den färgen eller ens se riktigt ut som den gör nu. Jaja, det blir nog bra.
På fredagskvällen kom Sara och Dennie. Alltid lika trevligt :D

Igårkväll firade vi Eddie som fyller 20 på måndag
(helt galet, han var 14 bast när Kimmy och jag träffades). Tiden går fort.
Oavsett vilket så var det mycket trevligt :) god smörgåstårta och allt.
Hade velat äta mer, men kunde inte...

Idag har Kimmy och jag deklarerat. Skönt, så har vi det ur världen.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0