2 veckor

har jag haft huvudvärk, varje dag, av och till. Jag gillar det inte, för så här har det aldrig varit innan. Jag drömde i natt att jag hade en hjärntumör. Nojjig, eller vad? Det är lite oliKa sorter också och alltid värst på kvällarna och morgnarna. Ibland känns det som migrän, ibland som spänningshuvudvärk, ibland som illamåendeshuvudvärk och ibland som om jag har ett diadem på mig(?!) som det gör just nu. Sjukt störigt. Jaja, det är bara att ta värktabletter (vilket jag inte gjort innan) och hoppas på attt det försvinner.

Igår jobbade jag som sagt, var och handlade, och körde sen in till Tyringe för att kolla in den årliga isshowen. Jag tyckte den var bra. De var riktigt duktiga.
Det ser så roligt ut, synd bara att man varken har taktkänsla eller balanssinne för något sånt här.

Idag är det jobb om någon timme och senare ikväll blir det någon form av kalas.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0