Tjejsnack #22

Denna veckas frågor från Tjejsnack;

Tjejsnack #22
6 september, 2009

Senaste färden
1. Berätta lite om anledningen till din senaste bilfärd?
Det var i söndags. Vi körde ner till svärmor för att parkera bilen där för att sedan gåtill K mormor för middag. Anledningen till att vi körde, fastän det är så pass nära hem var förmodligen för att vi hade tvätttid bara 2 timmar senare och för att vi skulle kunna ta oss hem så fort som möjligt.
2. …senaste båttur?
Oj, den kommer jag knappt ihåg, men jag tror att senaste gången jag åkte båt, eller ja, färja, var tidigt i våras när Kimmy, jag, Emma och Eddie åkte över till Danmark för dagen. Vad vi skulle göra där? Haha, vad brukar man göra där? ;p
3. …senaste tågresa?
Senast jag åkte tåg var förrförra lördagen (29 aug) ner till Lund för att jag skulle träffa Sara & co. där nere. Vi skulle käka middag på Tatung och sedan gå vidare till Rix FMfestivalen.
4. …senaste busstur?
Samma lördag som jag var nere i Lund. Vi skulle ta stadsbussen ut till Linero från stan.
5. …senaste promenad?
Räknas den pyttelilla mellan svärmors hus och Ks mormors hus? För att annars vet jag inte när den senaste promenaden var. Typ förra veckan eller nåt...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0