Times like these

Hänt de senaste två dagarna?
Inte ett jota...
Klättrar snart på väggarna och alla dagarna börjar flyta samman igen,
och då är det illa, mkt illa.

Hittade mina lovikkagarnnystan igår,
till Kimmys 'mittens' som jag skulle ha stickat för en sisådär 3-4 år sedan,
men som jag aldrig fick tummen ur till att börja med,
förmodligen för att jag precis hade blivit färdig med mina egna.
Nu vet jag inte om jag vill göra dem till Kimmy utan jag vill kanske behålla dem själv,
dessa är ljusgrå, de andra jag har är i den vita "original"-färgen.
Jaja, vi får se hur det blir,
måste komma fram tilloch ihåg hur man gör först...

Nu är Kimmy och Eddie hos UB och hämtar ett skåp som vi tog över i söndags,
Kimmy hade tänkt att vi skulle ha det i köket,
vilket nog blir hur bra som helst,
när vi tagit ner hyllan som sitter där nu...
Och färgen den har, den måste vi göra nåt åt.
Det är i princip samma gröna, hemska färg som
mitt byråprojekt hade innnan jag slipade bort all färgen.
Det funkar inte, det kommer skära sig mot den bruna väggen vi har där inne redan,
nej, usch, det blir inte alls bra.
Jag erbjöd mig att måla om den, vit eller nåt,
men nej...
Något måste iaf göras för det gör ont i ögonen varje gång jag ser på den...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0