The surround sound spinning around

Gårdagen var rätt händelserik,
vaknar av att Kimmy frågar om jag vill följa med honom ut på stan,
vilket jag till en början inte vill (för jag orkade inte),
men sen gav jag med mig och följde med iaf,
blev en runda inom lite klädaffärer där Kimmy skulle kolla någon ny tröja,
slutade med att han köpte en svart Fred Perry på MQ
(kom fram till att Kimmy inte köper kläder så ofta eftersom han velar för mkt och behöver någon som tvingar honom att köpa det han egentligen vill ha, inom rimliga gränser ofc)
Vi var också inne på EKs och kollade ny TV och ljudsystem,
hittade ett som var skitsnyggt, nu är det bara TV:n som är kruxet; plasma, LED eller LCD?
Jaja, det löser sig, men jag har svårt att titta på en LCD eftersom bilden inte hänger med och jag blir helt konstig i ögonen då, ja, det är inte lätt...
Jag hittade en skjorta, med långa ärmar, på H&M,
hittade Yasmin där inne också,
en halv evighet sen jag träffade henne =)

Senare vidare till Ivö och släktträff med Kimmys Olssonsida,
mycket trevligt =)
Snackade massa skit med Sassi, Yaya och Sara,
trevligt o veta att där är fler i la familia som tycker som jag i vissa hänseenden,
vi är med andra ord inte ensamma...
Kimmys fylla slog på rejält på vägen hem, mindre trevligt,
vad som också var mindre trevligt var att våra sängar sen fick samma behandling som en bit av 21:an,
men Kimmy kan vara glad att jag är en snäll flickvän som städar upp efter honom.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

hahaha jaa eddie berättade, det hade varit kul att se :P

2009-09-21 @ 14:40:06
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0